آبادان ؛

لزوم پخش زنده اذان در دستگاه های اجرایی شادگان

پخش زنده اذان در دستور کار ادارات شادگان قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛شرفی امام جمعه شادگان در جلسه شورای نماز این‌ شهرستان، بر لزوم پخش صدای اذان در داخل و محوطه مراکز و ادارات شهرستان تاکید کرد و گفت: برکت صدای اذان در گرایش نمازگزاران و حضور آنان در برگزاری هر چه بهتر نماز جماعت در ادارات موثر است.

حجت‌الاسلام سید مجید شرفی  با بیان اینکه مدیران باید در راستای زیباسازی و پویایی هرچه بهتر نمازخانه‌های ادارات تلاش کنند، افزود: الزامات و مقدمات لازم برای ایجاد شرایط هر چه بهتر نمازخانه‌های ادارات باید فراهم شود.

وی با تاکید بر این‌که دستگاه‌های اجرایی و ادارات باید اقامه نماز را به‌عنوان یک فعالیت همیشگی در دستور کار قرار دهند، گفت: امروز جنگ نرم از سوی دشمنان انقلاب اسلامی، تمام بنیان‌های اعتقادی و فکری جامعه اسلامی ما را هدف قرار داده که باید با گسترش فرهنگ نماز و دین‌مداری با چالش‌های فکری در عرصه اعتقادات دینی مبارزه کرد.

امام جمعه شادگان افزود: نماز و بیان تأثیر آن در جامعه باید مورد توجه اقشار مختلف به ویژه مسئولان قرار گیرد و این امر باید سرلوحه کار مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی باشد.

حجت الاسلام شرفی ، به نقش و اهمیت نماز در زندگی انسان اشاره کرد و گفت: نماز یکی از مهمترین فریضه‌های الهی است که به عنوان پل ارتباطی بین خداوند و انسان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.